söndag 2 mars 2008

På Frånsidan - igen

Efter en hård men rättvis arbetsperiod i Solna bar det idag av hemåt igen. Eftersom min bärbara dator begått rituellt självmord blev det inte något bloggande från Release-partyt. Nu gjorde inte det så mycket, Charlee och Pelle förevigade mycket av det på film.
Pelle hann precis tina upp lagom till festen efter en halvleks lidande på Skytteholm där han var utsatt för all möjlig väderlek. Han hackade tänder och såg ut som om han dött när han stapplade in i båset under halvtidsvilan.
– K-k-k-kan n-n-n-nå-nå-någon a-a-annan ffffilma?
Charlee löste givetvis uppgiften som den klippa han är. Med dubbla jackor.

Om ni hör illasinnade repliker om att någon som var ganska lik mig drog en tallrik full med mat i golvet på festen är det givetvis fråga om förtal, lögn och förbannad dikt. Bordet var för litet, jag blev knuffad och för övrigt var jag inte ens där är allt jag har att säga i den frågan.

Pratade fotboll med Walid som med fara för eget liv gick för att se om en av skyltdockorna inte var en skyltdocka. Jag har inte sett honom sen dess. Hoppas han klarade sig.
Var även en kort stund på helig mark, besökte Black Armys lokal. Gillade den, kändes som svartklubb på någon av Långgatorna ca 1991, vilket är ett mycket högt betyg.

Inga kommentarer: