onsdag 5 mars 2008

Making plans for Nigel

Sitter och planerar inför träningslägret och matchen i Halmstad. Vad vill man som Gnagare läsa i en träningslägerblogg? Visst har jag både idéer och uppslag men det hindrar ju inte att jag vidgar mina vyer heller. Charlee och Pelle kommer ner och filmar också och såvida jag inte är ute och köper korv sänder vi Halmstadsmatchen på webbradion.

Har du synpunkter, idéer eller förslag på innehåll? Skriv i kommentatorsfältet eller messa Kettle Black på GF.

Stay black.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!
Givetvis alltid uppskattat med en bra blandning av både det seriösa och det oseriösa när det gäller sådana här läger. Dvs både hyfsat ingående träningsrapporter varvat med de insiktsfulla observationerna av mer privat karaktär som du alltid gör så bra. En sån blandning skulle åtminstone jag streckläsa. Även om jag är en för enkel målgrupp då jag läser allt om AIK...

Lycka till

Nils Johan Nilsson sa...

Tack! Det är något åt det hållet jag planerar för. Sen trodde jag att alla läser allt om AIK? Världens bästa målgrupp.

Anonym sa...

Jag vill se taktiktavlor! Kan du inte tvinga rit-ola att teckna dagens taktikbild? Sen finns det ju andra intressanta turistattraktioner i Portugal också utöver AIK: ta med några Hunter S Thompson-pocketar på planet ner och inspireras till en storstilad gonzo-journalistisk spionresa (varför inte utklädd?) till camp Gården! Jag vill veta allt om djurgårdarnas drogade lägerperversioner.

Anonym sa...

Träningsläger är ett tillfälle för att slipa formen, men också för oss supportrar att slipa vår kunskap om vad det är för personer vi kommer att dyrka på Råsunda i år. Det läser jag gärna, träningsrapporter i alla ära.