tisdag 5 augusti 2008

Format C:

Har genomfört en välbehövlig formatering av min gamla trötta hårddisk. Rensat bort allt gammalt, det jag inte kopierat är borta för alltid. Allt känns nytt och fräscht, inga gamla rutiner eller inställningar som guckar upp allt, bara sånt jag behöver får numera komma in i mitt system.

Såg matchen, blev besviken. Inte första gången en bra första halvlek följts av en andra där motståndet förändrar, rättar till och överkommer vårt övertag. Våra motdrag gav liten effekt även om det alltid är spännande att se Mr Walker in action. Mendes passning till 1 - 1 var magnifik, likaså CH:s blixtskott till 1 - 2. CH har nu gjort tre baljor på Wastå på mindre än ett år, minns även hans vackra balja i cupsemin för Väsby förra året. Väsby som för övrigt tvålade till Mjällby (laget, inte Kungen) med hela 3 - 0 ikväll.

Nu ska jag ladda ned och installera OpenOffice och iTunes.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott så. Själv ska jag ladda ner lite vett och sans. Det gick förlorat någon gång under kvällen igår...